Dawid Kownacki przed i w trakcie FIFA World Cup w Rosji uczestniczył w kampanii reklamowej w social media – #BOSSunited.
Dawid Kownacki przed i w trakcie FIFA World Cup w Rosji uczestniczył w kampanii reklamowej w social media – #BOSSunited.
Dawid Kownacki przed i w trakcie FIFA World Cup uczestniczył w kampanii reklamowej w social media – #BOSSunited. W jej ramach perfumy BOSS razem z zawodnikiem Reprezentacji Polski i włoskiej Sampdorii Genua promowali na swoich kanałach w mediach społecznościowych inni piłkarze.
BOSS Parfums zaprezentował piłkarską kampanię reklamową 2018, która afirmuje indywidualne drogi do sukcesu słynnych piłkarzy: Juliana Draxlera, Philippe’a Coutinho, Harry’ego Kane’a i Alvaro Morata. W Polsce #BOSSunited promował Dawid Kownacki.
Skrzydłowy, atakujący pomocnik, napastnik i środkowy napastnik. Cztery kluczowe pozycje w grze piłki nożnej, zajmowane przez czterech wybitnych zawodników. Czwórka, która pokazuje, co to znaczy być współczesnym mężczyzną. Ludzie, którzy realizują swoje marzenia, pozostając wiernymi temu, kim są. W każdej chwili, każdego dnia. Bez względu na wszystko.
TME zostało Partnerem Strategicznym Doroty Banaszczyk. Mistrzyni Świata będzie wspierana przez firmę pod hasłem: #zTMEdoTOKIO.
Czytaj dalejDawid Kownacki razem z marką Smaczna Dieta podczas ciekawej akcji łączącej sport oraz marketing.
Czytaj dalejLady Pank, Patrycja Markowska i zespół Video zagrały na koncercie charytatywnym Fundacji Pomagamy Od Serca Mariusza Stępińskiego.
Czytaj dalejMariusz Stępiński gra nie tylko na boiskach włoskiej Serie A. Nie tak dawno wcielił się w rolę aktora spotu telewizyjnego.
Czytaj dalejAktywni24
Adres korespondencyjny:
ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8
90-057 Łódź
Social media