Foto: Instagram

Mariusz Stępiński w spocie OrtoMedSport 1

Mariusz Stępiński twarzą kampanii telewizyjnej

Mariusz Stępiński został twarzą kampanii telewizyjnej gabinetów lekarskich Orto Med Sport.

PR Reklama Zarządzanie Wizerunkiem
Mariusz Stępiński twarzą kampanii telewizyjnej 2
156 tys. fanów ma na Facebooku
128 tys. osób obserwuje go na Instagramie
51 % osób obserwujących Instagram to mężczyźni

reklama

Mariusz Stępiński został twarzą kampanii telewizyjnej gabinetów lekarskich Orto Med Sport – ortopedia i traumatologia.

Wizerunek marketingowy zawodnika reprezentacji Polski był wiodącym tematem spotu, a Orto Med Sport promował swoje usługi w stacji Canal+Sport przed meczami Lotto Ekstraklasy.

Spot dostępny był także w oficjalnych kanałach kliniki w mediach społecznościowych, a także na profilach w social media Mariusza Stępińskiego.

Ponadto Mariusz Stępiński został twarzą kolekcji ubrań OMS Streetwear (linia ubrań z ideą unisex/genderless, czyli zarówno dla dziewczyn i chłopaków). Kolekcja dedykowana wszystkim, którzy cenią sobie wygodny i unikatowy look na co dzień.

ZOBACZ WIĘCEJ
Mariusz Stępiński twarzą kampanii telewizyjnej 1

zobacz inne

V. edycja „Pomagamy Od Serca” w Łodzi!

Lady Pank, Patrycja Markowska i zespół Video wystąpią na pierwszym w historii koncercie na Stadionie Widzewa Łódź.

Czytaj dalej

Mariusz Stępiński założył własną Fundację

23-letni zawodnik włoskiego Chievo Verona otworzył Fundację „Pomagamy Od Serca”.

Czytaj dalej

Jakub Rzeźniczak podjął wyzwanie w Cooking Challenge

Piłkarz Jakub Rzeźniczak wraz z żoną podjęli wyzwanie w programie Cooking Challenge.

Czytaj dalej

Łukasz Teodorczyk reklamuje Orto Med Sport

Łukasz Teodorczyk wziął udział w cyklu kampanii reklamowych Orto Med Sport.

Czytaj dalej

kontakt

Aktywni24

ul. Narutowicza 34 lok. 409
90-135 Łódź

Social media