Mariusz Stępiński został twarzą kampanii telewizyjnej gabinetów lekarskich Orto Med Sport.
Mariusz Stępiński został twarzą kampanii telewizyjnej gabinetów lekarskich Orto Med Sport.
Mariusz Stępiński został twarzą kampanii telewizyjnej gabinetów lekarskich Orto Med Sport – ortopedia i traumatologia.
Wizerunek marketingowy zawodnika reprezentacji Polski był wiodącym tematem spotu, a Orto Med Sport promował swoje usługi w stacji Canal+Sport przed meczami Lotto Ekstraklasy.
Spot dostępny był także w oficjalnych kanałach kliniki w mediach społecznościowych, a także na profilach w social media Mariusza Stępińskiego.
Ponadto Mariusz Stępiński został twarzą kolekcji ubrań OMS Streetwear (linia ubrań z ideą unisex/genderless, czyli zarówno dla dziewczyn i chłopaków). Kolekcja dedykowana wszystkim, którzy cenią sobie wygodny i unikatowy look na co dzień.
TME zostało Partnerem Strategicznym Doroty Banaszczyk. Mistrzyni Świata będzie wspierana przez firmę pod hasłem: #zTMEdoTOKIO.
Czytaj dalejDawid Kownacki razem z marką Smaczna Dieta podczas ciekawej akcji łączącej sport oraz marketing.
Czytaj dalejLady Pank, Patrycja Markowska i zespół Video zagrały na koncercie charytatywnym Fundacji Pomagamy Od Serca Mariusza Stępińskiego.
Czytaj dalejMariusz Stępiński gra nie tylko na boiskach włoskiej Serie A. Nie tak dawno wcielił się w rolę aktora spotu telewizyjnego.
Czytaj dalejAktywni24
Adres korespondencyjny:
ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8
90-057 Łódź
Social media