Foto: Instagram

Jakub Rzeźniczak na kolejne dwa lata z PUMA

Marka Braun w Social Media Rzeźniczaka

Wizerunek Jakuba Rzeźniczaka został wykorzystany w internetowej kampanii reklamowej marki Braun.

Social Media Zarządzanie Wizerunkiem
Marka Braun w Social Media Rzeźniczaka
81 % fanów piłkarza na Facebooku to mężczyźni
2015 w tym roku realizowana była kampania marki Braun

social media

Wizerunek piłkarza Jakuba Rzeźniczaka został wykorzystany w internetowej kampanii reklamowej marki Braun koordynowanej przez Arskom Group. Rzeźniczak wystąpił w spocie akcji #samejobfaster, promującej produkty pielęgnacji ciała dla mężczyzn: golarki elektryczne.

Jakub Rzeźniczak znajduje się w ścisłej czołówce najbardziej rozpoznawalnych zawodników z Polski występujących na boiskach Ekstraklasy.

Aż 34,6% osób deklaruje, że rozpoznaje nazwisko „Rzeźniczak”, zaś 37,8% zapytanych wskazało, że fakt ten powinien zostać wykorzystany poprzez udział w działaniach reklamowych – wynika z raportu z badania ilościowego przeprowadzonego przez firmę badawczą zajmującą się marketingiem sportowym Pentagon Research dla Aktywni24.pl.

ZOBACZ WIĘCEJ
Marka Braun w mediach społecznościowych Rzeźniczaka

zobacz inne

V. edycja „Pomagamy Od Serca” w Łodzi!

Lady Pank, Patrycja Markowska i zespół Video wystąpią na pierwszym w historii koncercie na Stadionie Widzewa Łódź.

Czytaj dalej

Mariusz Stępiński założył własną Fundację

23-letni zawodnik włoskiego Chievo Verona otworzył Fundację „Pomagamy Od Serca”.

Czytaj dalej

Jakub Rzeźniczak podjął wyzwanie w Cooking Challenge

Piłkarz Jakub Rzeźniczak wraz z żoną podjęli wyzwanie w programie Cooking Challenge.

Czytaj dalej

Łukasz Teodorczyk reklamuje Orto Med Sport

Łukasz Teodorczyk wziął udział w cyklu kampanii reklamowych Orto Med Sport.

Czytaj dalej

kontakt

Aktywni24

ul. Narutowicza 34 lok. 409
90-135 Łódź

Social media