Wizerunek Jakuba Rzeźniczaka został wykorzystany w internetowej kampanii reklamowej marki Braun.
Wizerunek Jakuba Rzeźniczaka został wykorzystany w internetowej kampanii reklamowej marki Braun.
Wizerunek piłkarza Jakuba Rzeźniczaka został wykorzystany w internetowej kampanii reklamowej marki Braun koordynowanej przez Arskom Group. Rzeźniczak wystąpił w spocie akcji #samejobfaster, promującej produkty pielęgnacji ciała dla mężczyzn: golarki elektryczne.
Jakub Rzeźniczak znajduje się w ścisłej czołówce najbardziej rozpoznawalnych zawodników z Polski występujących na boiskach Ekstraklasy.
Aż 34,6% osób deklaruje, że rozpoznaje nazwisko „Rzeźniczak”, zaś 37,8% zapytanych wskazało, że fakt ten powinien zostać wykorzystany poprzez udział w działaniach reklamowych – wynika z raportu z badania ilościowego przeprowadzonego przez firmę badawczą zajmującą się marketingiem sportowym Pentagon Research dla Aktywni24.pl.
TME zostało Partnerem Strategicznym Doroty Banaszczyk. Mistrzyni Świata będzie wspierana przez firmę pod hasłem: #zTMEdoTOKIO.
Czytaj dalejDawid Kownacki razem z marką Smaczna Dieta podczas ciekawej akcji łączącej sport oraz marketing.
Czytaj dalejLady Pank, Patrycja Markowska i zespół Video zagrały na koncercie charytatywnym Fundacji Pomagamy Od Serca Mariusza Stępińskiego.
Czytaj dalejMariusz Stępiński gra nie tylko na boiskach włoskiej Serie A. Nie tak dawno wcielił się w rolę aktora spotu telewizyjnego.
Czytaj dalejAktywni24
Adres korespondencyjny:
ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8
90-057 Łódź
Social media