Foto: Instagram

Jakub Rzeźniczak z nową stroną WWW 1

Potencjał marketingowy Jakuba Rzeźniczaka

Jakub Rzeźniczak znajduje się w ścisłej czołówce najbardziej rozpoznawalnych zawodników z Polski.

Marketing i PR Sportowy Zarządzanie Wizerunkiem
Potencjał marketingowy Jakuba Rzeźniczaka 4
34.6 % osób rozpoznaje nazwisko Rzeźniczak
37.8 % osób aprobuje jego działania reklamowe
41.5 % osób uznaje go za autorytet sportowy

badania wizerunku

Nazwisko „Rzeźniczak” jest najbardziej rozpoznawalne spośród zawodników Ekstraklasy sezonu 2015/2016 (źródło: Pentagon Research dla AKTYWNI24)

52,5% zapytanych osób interesujących się piłką nożną rozpoznaje Jakuba Rzeźniczaka (42,7% osób ogólnie interesujących się sportem). Z kolei 41,5% respondentów to mieszkańcy województwa mazowieckiego.

Niepodważalną pozycję lidera rozpoznawalności zajmuje Robert Lewandowski.

ZOBACZ WIĘCEJ
Potencjał marketingowy Jakuba Rzeźniczaka 5

zobacz inne

V. edycja „Pomagamy Od Serca” w Łodzi!

Lady Pank, Patrycja Markowska i zespół Video wystąpią na pierwszym w historii koncercie na Stadionie Widzewa Łódź.

Czytaj dalej

Mariusz Stępiński założył własną Fundację

23-letni zawodnik włoskiego Chievo Verona otworzył Fundację „Pomagamy Od Serca”.

Czytaj dalej

Jakub Rzeźniczak podjął wyzwanie w Cooking Challenge

Piłkarz Jakub Rzeźniczak wraz z żoną podjęli wyzwanie w programie Cooking Challenge.

Czytaj dalej

Łukasz Teodorczyk reklamuje Orto Med Sport

Łukasz Teodorczyk wziął udział w cyklu kampanii reklamowych Orto Med Sport.

Czytaj dalej

kontakt

Aktywni24

ul. Narutowicza 34 lok. 409
90-135 Łódź

Social media