Foto: Instagram

Jakub Rzeźniczak z nową stroną WWW 1

Potencjał marketingowy Jakuba Rzeźniczaka

Jakub Rzeźniczak znajduje się w ścisłej czołówce najbardziej rozpoznawalnych zawodników z Polski.

Marketing i PR Sportowy Zarządzanie Wizerunkiem
Potencjał marketingowy Jakuba Rzeźniczaka 4
34.6 % osób rozpoznaje nazwisko Rzeźniczak
37.8 % osób aprobuje jego działania reklamowe
41.5 % osób uznaje go za autorytet sportowy

badania wizerunku

Nazwisko „Rzeźniczak” jest najbardziej rozpoznawalne spośród zawodników Ekstraklasy sezonu 2015/2016 (źródło: Pentagon Research dla AKTYWNI24)

52,5% zapytanych osób interesujących się piłką nożną rozpoznaje Jakuba Rzeźniczaka (42,7% osób ogólnie interesujących się sportem). Z kolei 41,5% respondentów to mieszkańcy województwa mazowieckiego.

Niepodważalną pozycję lidera rozpoznawalności zajmuje Robert Lewandowski.

ZOBACZ WIĘCEJ
Potencjał marketingowy Jakuba Rzeźniczaka 5

zobacz inne

TME partnerem strategicznym Doroty Banaszczyk

TME zostało Partnerem Strategicznym Doroty Banaszczyk. Mistrzyni Świata będzie wspierana przez firmę pod hasłem: #zTMEdoTOKIO.

Czytaj dalej

Dawid Kownacki w reklamie marki Smaczna Dieta

Dawid Kownacki razem z marką Smaczna Dieta podczas ciekawej akcji łączącej sport oraz marketing.

Czytaj dalej

Koncert Lady Pank, Patrycji Markowskiej i Video

Lady Pank, Patrycja Markowska i zespół Video zagrały na koncercie charytatywnym Fundacji Pomagamy Od Serca Mariusza Stępińskiego.

Czytaj dalej

Spot telewizyjny z udziałem Mariusza Stępińskiego

Mariusz Stępiński gra nie tylko na boiskach włoskiej Serie A. Nie tak dawno wcielił się w rolę aktora spotu telewizyjnego.

Czytaj dalej

kontakt

Aktywni24

ul. Narutowicza 34 lok. 409
90-135 Łódź

Social media